OPIS STANOWISKA
Główne zadania:
- aktywne i efektywne pozyskiwanie klientów,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami,
- sprzedaż telefoniczna produktów bankowych i doradztwo w zakresie oferowanych usług,
- analiza potrzeb klienta,
- realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi planami firmy,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- doświadczenie w telemarketingu i/lub w sprzedaży produktów bankowych lub innych produktów finansowych,
- posiadanie wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych,
- zdolność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji biznesowych,
- inicjatywa i kreatywność w pozyskiwaniu klientów,
- orientacja na osiąganie wyników i motywacja do pracy,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy i wysoka kultura osobista,
- posługiwanie się poprawną polszczyzną,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
Warunki zatrudnienia:
- atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet szkoleń,
- umowa zlecenie / umowa o pracę / umowa agencyjna – do ustalenia,
- praca w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku (od godz. 8:30 do 16:30),
- laptop + telefon komórkowy.
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie aplikacji – Listu Motywacyjnego i CV na adres mailowy kontakt@biurowfb.pl. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”