OPIS STANOWISKA

Główne zadania:

  • aktywne i efektywne pozyskiwanie klientów,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami,
  • sprzedaż telefoniczna produktów bankowych i doradztwo w zakresie oferowanych usług,
  • analiza potrzeb klienta,
  • realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi planami firmy,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania:

  • doświadczenie w telemarketingu i/lub w sprzedaży produktów bankowych lub innych produktów finansowych,
  • posiadanie wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych,
  • zdolność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji biznesowych,
  • inicjatywa i kreatywność w pozyskiwaniu klientów,
  • orientacja na osiąganie wyników i motywacja do pracy,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy i wysoka kultura osobista,
  • posługiwanie się poprawną polszczyzną,
  • dobra znajomość pakietu MS Office.

Warunki zatrudnienia:

  • atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • bogaty pakiet szkoleń,
  • umowa zlecenie / umowa o pracę / umowa agencyjna – do ustalenia,
  • praca w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku (od godz. 8:30 do 16:30),
  • laptop + telefon komórkowy.

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie aplikacji – Listu Motywacyjnego i CV na adres mailowy kontakt@biurowfb.pl. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

SPRAWDŹ nasze realizacje SPRAWDŹ możliwości finansowania
Wykorzystujemy pliki cookie. Zobacz jak